Οι
περισσότεροι από μας έχουμε ακούσει και διαβάσει για πάμπολλες MLM απάτες στα
διάφορα forum που
συχνάζουν ειδήμονες παντός αντικειμένου.
Κάντε μια
έρευνα στο Google, και θα διαπιστώσετε ότι μια από τις λέξεις κλειδιά (keywords),
για το δικτυακό μάρκετινγκ και το MLM, είναι η λέξη
απάτη!
Πράγμα που
σημαίνει, πως εδώ κάτι τρέχει, κάτι δεν πάει καλά..
Το ελέγξατε?
Δίκιο δεν έχω?
Δε μπορεί να
μιλά τόσος κόσμος για κάτι, με τόσο μεγάλη σιγουριά, όλοι να έχουν κάποιον στο
κοντινό τους περιβάλλον που την έχει ‘’πατήσει’’ (ποτέ δεν είναι οι ίδιοι τα θύματα
μια και είναι γατόνια) και να μην τρέχει τίποτα!
Και παρ’ όλα
αυτά, ΠΟΤΕ δεν έχει υπάρξει ΚΑΜΙΑ εταιρία MLM ή δικτυακού μάρκετινγκ η
οποία να έχει διωχθεί ποινικά!
Και να σας πω
και ένα μυστικό?
Ούτε αυτοί
που γράφουν από εδώ και από εκεί τις μπούρδες που γράφουν, έχουν να σας πουν
για μια εταιρία ότι παρανόμησε με αποδεικτικά στοιχεία φυσικά.
Πώς το λέω
αυτό με τόση σιγουριά?
Μα για τον
απλούστατο λόγο, ότι όταν ξέρεις κάτι παράνομο, κάποια απατεωνιά,
πας στην
αστυνομία και το καταγγέλλεις, αντί να γράφεις ανώνυμα ή επώνυμα σε
διάφορα blog και forum, για ότι
ξέρεις, ή για ότι νομίζεις ότι ξέρεις.
Μα είναι
πυραμίδα!!! γράφουν και
λένε.
Καταρχήν,
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΥΡΑΜΙΔΑ!
ΕΙΝΑΙ
ΤΡΙΓΩΝΟ!!!
ΕΛΕΟΣ πια
με την ασχετοσύνη ανθρώπων που δεν γνωρίζουν βασικές γνώσεις γεωμετρίας
επιπέδου δημοτικού!
Η πυραμίδα
είναι ένα τρισδιάστατο στερεό σώμα.
ΤΡΙΣΔΙΑΣΤΑΤΟ!!!
Πώς γίνεται
ένα δίκτυο, να είναι τρισδιάστατο???
Τα MLM
δίκτυα, αν
αναπτυχθούν τέλεια (που ούτε καν αυτό δε γίνεται στην πράξη),
αλλά έστω
και αν αναπτυχθούν τέλεια, είναι ΤΡΙΓΩΝΑ!
ΤΡΙΓΩΝΑ!!!
Διότι είναι
δισδιάστατα!
Χμμμ γιατί όμως
αυτή η ηθελημένη ή μη παρανόηση;
Ως συνωμοσιολόγος
λοιπόν που είμαι, μήπως επειδή η λέξη τρίγωνο δεν ακούγετε αρκετά
τρομαχτική;
Ας δούμε ένα
υποθετικό σενάριο:
Συναντιούνται
δύο συνταξιούχοι στο καφενείο που συχνάζουν.
(Κυρ
Γιώργος) Γεια σου, Κώστα! Δε σε βλέπω καλά σήμερα! Τι σε προβληματίζει?
(Κυρ Κώστας)
Άσε Γιώργο έχω ανεβάσει πίεση σήμερα πάω να σκάσω!
(Κυρ
Γιώργος) Γιατί, τι έπαθες πάλι σου ‘’έκοψαν’’ από τη σύνταξη?
(Κυρ Κώστας)
Όχι μωρέ αυτό το έχουμε συνηθίσει πλέον και δεν μιλάμε! Ο γιος μου, ξέρεις που
είναι άνεργος εδώ και δύο χρόνια, έχει μπει σε ένα τρίγωνο!
(Κυρ
Γιώργος)???????????(ερωτικό?)
Εκτός από
την ενδεχόμενη παρανόηση για το είδος του τρίγωνου, παραδεχτείτε ότι η τελευταία αυτή φράση,
δεν προκαλεί τρόμο.
Σωστά;
Ενώ η
πυραμίδα έχει άλλο ειδικό βάρος ως έννοια.
Αρχαία
Αίγυπτος, Φαραώ, Ιστορικό Μνημείο, Σύμβολο της Νέας Τάξης, ο τρόπος με τον
οποίο ο μπατζανάκης της ξαδέρφης του Γιάννη έχασε έξι μήνες προσπαθώντας να
πουλήσει καλλυντικά ‘’πρήζοντας’’ συγγενής και φίλους και δεν έβγαλε και τίποτα
τελικά κλπ.
Για να
είμαστε αντικειμενικοί όμως, θα πρέπει να πούμε το εξής.
Όντως
υπάρχουν αρκετές εταιρείες, στις οποίες το να κερδίσεις χρήματα, είναι
εξαιρετικά δύσκολο.
Υπάρχουν
εταιρείες των οποίων τα προϊόντα είναι σχετικά ακριβά ή είδος πολυτελείας στην εποχή της οικονομικής
κρίσης, το κέρδος από τη διαφορά χονδρικής λιανικής μικρό, και τα
ποσοστά επί των πωλήσεων του δικτύου, λιγοστά.
Εκεί, όντως
υπάρχει θέμα με αρκετές εταιρείες.
Αυτό όμως που
γίνεται στο Δικτυακό Μάρκετινγκ γίνεται παντού.
Παντού
άνθρωποι, εκτιμούν λανθασμένα, υπεραισιόδοξα και πέφτουν έξω.
Ας μιλήσουμε
λοιπόν για έναν ‘’πραγματικό’’ επιχειρηματία.
Ένας παιδικός
μου φίλος, έχει μια εταιρία χονδρικής και εμπορεύεται είδη δώρων και παιχνίδια.
Κάθε χρόνο εισάγει
καινούργιους κωδικούς.
Οι πελάτες του,
διαλέγουν ποια σχέδια θα αγοράσουν και ποια όχι.
Για να δούμε
λοιπόν τις δύο πιθανές εκδοχές από εκεί και πέρα, σύμφωνα με την προσωπική του
εμπειρία από τους πελάτες του.
Όταν ένα προϊόν
πάει καλά, εξυμνούν το γούστο τους, το “μάτι τους”
το δεινό
εμπορικό τους κριτήριο κλπ
Όταν το
σχέδιο, δεν πάει καλά, λένε κάτι τέτοιο:
Τι βλακεία
είναι αυτή που μου πούλησες μωρέ, να μας φέρεις και άλλα τέτοια τεφαρίκια,
γιατί δε με προστάτεψες κλπ
Ποια η
διαφορά ανάμεσα στους δικτυωτές και στους λιανέμπορους?
Όταν πάνε
όλα καλά, είναι και ο πρώτος! Τα προϊόντα ΤΟΥ πουλάνε σαν τρελά!
Άμα όμως
βλέπει τα σκούρα, από προϊόντα ΤΟΥ, τότε μεταφέρει την ευθύνη και ξαφνικά γίνονται
¨κινέζικα¨, “μούφα” κλπ
Παντού και
με όλους γίνεται το ίδιο ακριβώς πράγμα.
Με μια μόνο
διαφορά.
Ο φίλος μου,
δε θα πάει ποτέ σε κάποιον να του προτείνει να ξεκινήσει εισαγωγές παιχνιδιών.
Προτιμάει ο άλλος
να αγοράζει τα παιχνίδια που εισάγει ο ίδιος.
Ένας
λιανέμπορος δε θα συμβουλεύσει ποτέ κάποιον να ανοίξει μαγαζί με τα είδη που
πουλά.
Προτιμά να
του τα πουλά αυτός.
Διότι
υπάρχει ανταγωνισμός.
Στο δικτυακό
μάρκετινγκ όμως, συμβαίνει ακριβώς το αντίθετο.
Η λειτουργία
του συστήματος, βασίζεται στη σύσταση, την αναπαραγωγή και τη δημιουργία
νέων συναδέλφων και συντρόφων.
Αυτό
δυστυχώς, έχει ως αποτέλεσμα να εκτίθενται στην ιδέα, άτομα άσχετα με
επιχειρήσεις.
Άτομα στα
οποία δεν έχει προταθεί ποτέ τίποτα επαγγελματικό, γιατί ποτέ κανείς δεν
τους θέλησε για συνεργάτες σε τίποτα και έχουν συμβιβαστεί με την ιδέα του
υπαλλήλου.
Γιατί ποτέ
κανείς δεν τους σκέφτηκε και γιατί κανένας επιχειρηματίας δεν πίστεψε
ποτέ σε αυτούς.
Εκτός από
τον κολλητό τους, που πρόσφατα ξεκίνησε να ασχολείται με το δικτυακό
μάρκετινγκ.
Και που τους
σκέφτηκε διότι πίστεψε, ότι ίσως να μπορέσουν να συνεργαστούν με
επιτυχία.
Και διότι
πιστεύει ότι έχουν κρυμμένες δυνατότητες.
Αλλά είναι
τόση η αφέλεια τους, που αντί, αν μη τι άλλο να κολακευτούν από την πρόταση,
αντί να
εκτιμήσουν το γεγονός πως κάποιος πιστεύει ότι μπορούν να καταφέρουν κάτι, προσβάλλονται.
Προσβάλλονται,
που ο κολλητός τους φαντάστηκε ότι μπορούν να ασχοληθούν με κάτι τέτοιο.
Όταν θα
έπρεπε να ξέρει, ότι όλα τα απογεύματά τους είναι κλεισμένα με ύψιστης
προτεραιότητας ζητήματα!
(τούρκικες
σαπουνόπερες, like στα κοινωνικά δίκτυα,videogames, ειδήσεις από
τα μέσα αποχαύνωσης στη συνέχεια και λίγο πριν τον ύπνο γκρίνια που τους χτύπησε
η μοίρα αλύπητα και έτυχε να ζουν στον καιρό της κρίσης)
Κλείνω,
λοιπόν με το εξής:
Ο άνθρωπος
που προσπαθεί αποτυγχάνει συνέχεια.
Ο άνθρωπος
που δεν προσπαθεί όμως, είναι σίγουρα αποτυχημένος.
Ο άνθρωπος
που προσπαθεί, ίσως μάθει από τις αποτυχίες του και ίσως κάποια στιγμή πετύχει
κάπου, (εγώ θέλω να πιστεύω, ότι ανήκω σε αυτή την κατηγορία).
Αν και σεις
πιστεύετε ότι ανήκετε στην ίδια κατηγορία ανθρώπων ας ενωθούμε και ας τολμήσουμε
μαζί το επόμενο βήμα πατώντας συο παρακάτω link.
.png)





Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου